Záruka 5 let | 90 dnů na vyzkoušení | Technická pomoc | Okamžitá výměna | Odeslání ihned
Záruka a reklamace
Plně odpovídáme za výrobní vady a případné škody vzniklé při dodání zboží. Zákazník je povinen bezprostředně po převzetí zakázky zkontrolovat její obsah, zda je v souladu s přiloženým dodacím listem či položkovou fakturou. Případná reklamace dodávky musí být učiněna v nejkratším možném termínu po převzetí zboží zákazníkem. Reklamace dodávky bude poté námi vyřízena opět v nejkratším možném termínu. Záruční doba na veškeré zboží z naší nabídky je 60 měsíců (Výjimku tvoří baterie a akumulátory). Datum uvedené na daňovém dokladu, který je současně záručním listem, stanovuje počátek záruky.
Pokud máte se zbožím technické problémy, doporučujeme, před odesláním zboží k reklamaci kontaktovat technickou podporu na mailové adrese technik@deramax.cz s popisem problému, je možné, že se podaří problém vyřešit, aniž by bylo nutné zboží zasílat k reklamaci.
PŘEDÁNÍ ZBOŽÍ K REKLAMACI
Pokud Vám zboží které jste si u nás zakoupili vypovědělo službu, pak se omlouváme za způsobené problémy a budeme se snažit celou věc vyřešit co nejdříve. Zboží je možné k nám odeslat na reklamaci poštou, nebo jej předat k reklamaci osobně v sídle naší firmy. Provozní doba je: Po - Pá od 8:00 do 14:30 hod.
Pokud budete zboží zasílat poštou, přiložte prosím kopii DAŇOVÉHO DOKLADU (Kupní smlouva), který je součástí každé zásilky a STRUČNÝ PRŮVODNÍ DOPIS s popisem závady, problému se zbožím, nebo jiným Vaším požadavkem, jinak bohužel NEMŮŽEME ZAHÁJIT REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ.
V případě, že využijete pro odesílání balíku s reklamací službu jako ZÁSILKOVNA apod. nejsme schopní garantovat převzetí zásilky, proto důrazně doporučujeme využít raději standardní přepravní služby prostřednictvím České pošty, PPL, DPD apod. V žádném případě pak nezasílejte zásilky se zbožím k reklamaci dobírkou (nevyžádané dobírky samozřejmě nemůžeme převzít a jsou vráceny zpět na adresu odesílatele).
MOŽNOST ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY V 90-TI DENNÍ LHŮTĚ
Fyzická osoba (koncový spotřebitel) může odstoupit od smlouvy a vrátit zboží do 90 dnů od zakoupení. Zboží je možné vrátit poštou na naši adresu (ne na dobírku - tato by nebyla převzata!), nebo osobně v naší provozovně. Přesná adresa a provozní doba je uvedena pod odkazem "Kontakty". V případě odstoupení od smlouvy doporučujeme využít předchystaný dokument "Formulář pro odstoupení od smlouvy", který je ke stažení zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy - stáhnout. Pokud byste měli problém se stažením formuláře přes prohlížeč Google Chrome (bezpečnostní omezení), použijte prosím jiný prohlížeč, např. Firefox.
Do balíku s vráceným zbožím přiložte:
1.Vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy
2.Kopii daňového dokladu (Kupní smlouvy)
3.Číslo vašeho bankovního účtu pro převod částky za zboží
Částku za vrácené zboží převádíme na účet zákazníka standardně do 14 dnů od vrácení zboží a odstoupení od smlouvy.
VÝMĚNA ZBOŽÍ ZA JINÉ ZBOŽÍ
Výměna zboží za jiné zboží není možná. Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné využít 90-ti denní lhůty pro možnost vrácení zboží a objednávku jiného zboží, které Vám bude lépe vyhovovat, pak můžete řešit zcela novou objednávkou.